Veelgestelde vragen
- Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten! Verzending is altijd gratis binnen Nederland met PostNL. Wij verzenden alle bestellingen verzekerd.
- Wat is de verwerkingstijd en levertijd van mijn order?
Orders worden dagelijks verwerkt en worden dagelijks verzonden. Indien u doordeweeks en op zondag voor 23:59 een order plaatst dan wordt hij de volgende dag bezorgd. Bestelt u op zaterdag? Dan wordt het op de maandag bezorgd.
- Ik wil iets retourneren. Hoe doe ik dat?
Na ontvangst van uw order kunt u binnen 90 dagen zonder opgaaf van reden het product kosteloos retour sturen.
Voor het retourneren van uw product dient u contact met ons op te nemen en dan krijgt u per e-mail een retourlabel die u kunt gebruiken van het retour sturen van uw order. Doet u alstublieft de pakbon of iets anders met uw naam er bij zodat wij weten van wie de zending komt.
Na ontvangst van uw retour wordt deze verwerkt en kunt u binnen 14 dagen het bedrag weer op uw rekening verwachten.
- Hoe lang heb ik garantie?
Op elk product dat wij verkopen heeft u minimaal 2 jaar garantie.
Er zijn producten met een langere garantie van bijvoorbeeld 5 jaar of langer. Als dit het geval is dan wordt dit in de productomschrijving aangegeven.
- Ik heb mijn order niet of incompleet/defect ontvangen. Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk vervelend wanneer u iets heeft besteld en deze niet is aangekomen of incompleet/defect wordt bezorgd.
Al onze zendingen worden verzekerd verzonden dus dit lossen wij altijd snel op. Neem direct contact met ons op en wij zorgen ervoor dat een nieuwe zending uw kant op komt !
- Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja! Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Vanaf het moment dat uw bestelling is ingepakt krijgt u binnen 2 uur de track & trace code van PostNL in uw mail. Hier kunt u uw bestelling mee traceren.
- Nog vragen?
Neem contact met ons op via onze contact met ons op te nemen pagina of stuur een e-mail naar klantenservice@discountdealer.nl